PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS
Klientas turi teisę per 14 dienų nuo prekės
gavimo atsisakyti prekės ir ją grąžinti.
Tokiu atveju:
· Prekės pakuotė neturi būti
pažeista, o prekė kartu su pakuote nepraradusi prekinės išvaizdos ir pilnos
komplektacijos (nepažeistos etiketės
bei apsauginės plėvelės ir kt.);
· Prekė negali būti pradėta
naudoti ar bandyta naudoti.
· Klientas apmoka visas
grąžinimo/siuntimo išlaidas.
Klientas gavęs nekokybišką prekę turi nedelsiant
susisiekti su pardavėju telefonu: +370 610 32604 arba el. paštu: info@candelaria.lt ir suderinti keitimo
arba grąžinimo sąlygas.
Tokiu atveju:
· Prekė bei pakuotė turi būti
pilnos komplektacijos.
· Klientas apmoka
grąžinimo/siuntimo išlaidas.
Pageidavimą grąžinti prekę Klientas pareiškia el.
paštu: info@candelaria.lt išsiųsdamas
užpildytą ir pasirašytą skanuotą „Grąžinimo formą" (kurią galima atsispausdinti ČIA) arba
išsiųsdamas kartu su registruota siunta adresu: Pylimo g. 19 - 37, 01141
Vilnius. Registruotos
siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui el.paštu ne vėliau kaip per
24 val. po išsiuntimo.
Jei Klientas, įsigydamas prekę, pasinaudojo
galimybe atsiimti prekę Candelaria Vilnius parduotuvėje, tuomet jis gali pats pristatyti grąžinamą prekę į parduotuvę jos darbo valandomis.
Jeigu už prekę Klientas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir
kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta). Įsigyti dovanų kuponai į grynuosius pinigus nekeičiami.
Visais atvejais klientas atsako už prekės vertės
sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės savybėms ir kokybei
nustatyti.
Po prekės grąžinimo, pinigai į Jūsų sąskaitą bus pervesti per 10 d.d.